Blir inte alltid som man tänkt sig

Lovet börjar lida mot sitt slut, skolan börjar på Torsdag och jag har inte ens gjort hälften av det jag hade planerat.

Min plan var att gå upp tidigt varje dag för att gymma och rida innan kl 12. Har gått upp vid den tiden flera dagar och jag har inte gymmat sedan November.
Hade planer på att åka på träningar med Solvind, det har inte heller blivit av.

Sedan ville jag också möblera om mitt rum, den enda förändringen jag gjort med mitt rum är att städa det.

Jag har verkligen ingen självdisciplin. På sommaren har jag inga problem alls att gå upp tidigt för att rida och kanske springa en runda innan frukost. 

Jag borde verkligen gå i ide på vintern och hösten...

Ge mig sommar, eller vår åtminstone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0