Ute i sista sekund

Typiskt mig att alltid vara ute i sista sekund med alla inlämningar och träna inför prov.
Skrev precis klart en planering inför gymnasiearbetet som vi har haft från mitten av förra terminen på oss. Har tänkt att jag har så mycket tid så kan ta det en annan dag. Men nu är det äntligen gjort! 
Nu har jag bara 2 andra lite större inlämningar kvar att göra, ska försöka ta mig i kragen och göra de någon dag. Känner jag mig rätt lär jag ha det släpande efter mig fram till studenten.

 
Fruktansvärt trött nu i helgen, gick ut i stallet runt 4-halv 5 och kom in vid 8 tiden. Kämpigt att vara hästtjej ibland. Hade tänkt gosa i soffan men så kom jag på uppgiften när jag såg väskan i hallen. Usch!
 
Duscha och sedan krypa till kos, God Natt på er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0