Trötter

Nyss hemkommen från mässan, trött i både armar och ben efter att ha gått runt på mässan. Blir en dag där imorgon också, dock kommer jag inte behöva bära runt så mycket grejer eftersom jag köpte det mesta idag. Dock hittade jag varken stigbyglar eller träns, får bli en tur till Hööks de närmsta dagarna tror jag.

Under dagen har jag köpt hästgodis i PS-monter, en väst från Kingsland, Pether Marknes bok, ett longerapö och en hoodie från svenska ridsport förbundet. Blev inte så mycket saker som jag trodde, men det var väl tack vare att jag inte hittade allt jag skulle ha. 

Studiebidraget kommer imorgon och det kommer väl vara borta innan jag hinner stava till luftballong!
Härlig färg på västen tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0