Önskelista

Efter att ha gått runt på mässan 2 dagar har jag hittat saker som jag vill ha men också kanske ändrat åsikt om ett träns jag funderat på under en längre tid.
 
Hittade en sjukt snygg Spooks Chalet väst som passade perfekt, men att lägga 1075 kr för en väst känns saftigt, även fast jag hade pengarna. Självklart kunde jag inte låta bli att titta på det orange Schockemöhle täcket i fleece som skulle passa Solvind som handen i handsken tillsammans med hennes oranga grimma. 
 
Har länge sagt att jag vill skaffa mig ett träns från PS of Sweden, men när jag tittade på mässan såg jag att det inte gick att ta av nosgrimman på tränsen. Det är synd eftersom jag oftast rider med hackamore men ibland vill jag skifta och rida med bett. Visst att jag kan köpa hackamore-tränset som dom har, men vill ju kunna rida med både hackamore och bett på samma träns. Hade jag haft pengarna hade jag lätt köpt 2 träns. Men vem lägger nästan 6000 kr på träns?
 
 Grymt snygg och galet skön att ha på sig med den höga kragen. Lite kär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0