Ingen bra magkänsla

Har ju beställt mina klänningar inför balen och studenten från en sida som heter Fairy-in. 
Det stod om dom i tidningen förra veckan, inga bra saker direkt. Klänningarna såg inte ut som på bilderna osv. Som om ett barn hade gjort dom i slöjden. Usch! Läste det efter jag hade skickat iväg min beställning till dom. Har läst i lite olika forum om dom, det står även bra kommentarer. Men när man läser en sådan sak i tidningen och såg hur hemsk den klänningen såg ut kan man ju inte låta bli att få ont i magen av oro. Tänk så ser klänningarna förjävliga ut? Vad ska jag göra då? 
Ber till gudarna att mamma kanske kan fixa till dom om det skulle vara så. Fördelen att ha en mamma som är utbildad sömmerska!
 
Det skulle ta 25 kalenderdagar för paketet att komma så tills dess är det väl bara att hålla tummarna att de verkligen ska se bra ut. Även skorna såklart! 
 
Hoppas Hoppas Hoppas!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0