Inför studenten

Damn! Jag är chockad över hur dyrt det är med allt inför studenten.
De är mössan, klänning till balen, biljetter till balen, klänning till studenten, skor till balen och studenten, betala flaket och betala för spriten. Kostar verkligen skjortan!

Jag tar studenten den 4 Juni, långt kvar men på något sätt känner jag mig ändå stressad då jag varken köpt skor eller klänningar. Mössan är påväg och borde komma i mars-april. 

Ska beställa klänningar och klackar till balen på en sida där man kan måttbeställa klänningar, praktiskt!

Balen kommer vara den 27 Maj på Park Lane. Ser verkligen fram emot det, man har ju sett alla fina bilder från andra år. Kommer att ta med mig Johan till balen, därför kommer jag behöva köpa 2 biljetter som kostar 750 kr/st. Kommer eka på mitt konto efter alla dessa utgifter!

Innan alla förberedelser inför studenten trodde jag att allt skulle gå på högst 3000. Men shit vad jag hade fel! Har räknat lite och då är jag uppe i nästan 7000! Helt galet!!

Denna klänningen kommer jag bära på balen. Kommer se fabulous ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0