Göteborg Horse Show

Som hästgalen tjej och bor i Göteborg kommer jag självklart gå på Göteborg Horse Show i slutet av Februari. Kommer gå på showen Torsdag förmiddag för att sedan gå på mässan, kommer gå med 2 kompisar från Värmland. Sedan på Fredagen kommer jag och tjejerna i stallet på på Fredagkväll, vet inte om det blir att vi går på mässan innan. Får se hur det blir med det, men om jag går på mässan under Torsdagen så kanske det räcker.
 
Egentligen behöver jag inte så värst mycket, varken jag eller Solvind. Fast det sa jag förra året också, då gjorde jag av med nästan 4000. Hoppsan! Men detta året ska jag bara köpa det nödvändigaste, vet redan nu att jag ska köpa ett nytt longerspö, vita ridbyxor och godis från PS of Sweden. Självklart vill jag ju ha ett träns därifrån men det får vänta ett tag då jag har mer pengar. Kanske studentpresent av päronen?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0