Dum Idé, Dum Idé

För bara någon dag sedan skrev jag ett inlägg om Göteborg Horse Show. I det inlägget skrev jag att det kommer inte bli så mycket köp under mässan. Men så kollade jag igenom Hööks nya katalog och såg även vilka som skulle ha montrar på mässan. Då kom jag plötsligt på en massa saker jag "behöver" till mig själv och Solvind. Inte bra att kolla igenom en katalog med massa hästsaker när man har en del cash att röra sig på. Kommer inte sluta bra det här..
 
Berättade för mamma vad jag hade tänkt köpa och då skakade hon bara på huvudet och sa "Ja det är dina pengar". Alltid när någon säger något sådant börjar man tvivla, men så gör man det ändå och så får man höra "Vad var det jag sa?". 
 
Det jag hade tänkt köpa är
 
Ett träns, gärna ett med svängt nackstycke
Stigbyglar som är snygga och inte kostar skjortan
Supporterkläder från Svenska Ridsportförbundet
Longerspö
Pether Marke's bok
Ett orange fleecetäcke från Schockemöhle
Godis till Solvind
Ländtäcke

Sedan ska jag Bara kolla efter:

 
Akutväska från Agria
Schabrak (såklart)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0