Denna dagen kan slänga sig i väggen

Varit hemma från skolan idag då mensvärken var så kraftig att jag inte ens kunde sitta upp utan att vara nära att svimma av smärta. Har knappt kunnat greppa något idag, tog mig 2 timmar att släppa ut hästarna och fixa för Solvind. Det brukar vanligtvis ta mig 40 min, fick lägga mig på marken i fosterställning för att det gjorde så ont. 
 
Blev varken ridning eller skola idag. Arg på mig själv att jag missade en av de roligaste lektionerna på hela veckan. Solvind skulle ju få komma ut på en skrittur idag men det blev ju inte som jag hade tänkt mig.
 
Som de flesta tjejerna känner man sig ful och värdelös på något sätt när man har mens, idag hände saker som inte gjorde det bättre heller. Men det lämnar jag utanför bloggen, men den personen vet vem den är... Vissa beslut ångrar man med facit i handen
 
Imorgon hoppas jag att värken är bättre så jag kan gå till skolan, rida Solvind och förhoppningsvis gymma om huvudet och magen tillåter det.
 Ordet Besvikelse kommer dyka upp under den närmsta veckan. Oturligt nog


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0