Är våren här för att stanna?

Wow vilket väder det var ute idag! Riktig vårkänsla ute. Hela 6+ ute och solen skiner.
Är våren här för att stanna tror ni? Det hoppas jag verkligen!
 
Bleb uteritt idag med Nina, mest skritt men väldigt mysigt det också. För att ha vilat 2 dagar i rad var Solvind faktiskt ganska lugn, trodde hon skulle vara världens bomb. Visst att hon var töntig med saker vi red förbi ibland men inte så mycket som hon brukar.
 
När vi var påväg hem blev hon jätte stark och ville springa på grusvägen men det fick hon inte så hon studsade och fick verkligen flipp på mig. Så när vi kom till slutet av vägen vände jag tillbaka en bit så fick hon sträcka ut sig i full galopp. Skulle inte gjort det egentligen men märkte på henne att hon verkligen ville. Efter galoppen var hon lugn och fin igen, tokfia!
 
Nu är även hennes man klippt äntligen, nu slipper hon se ut som en trollunge. 
Kan ärligt säga att hon är grymt snygg nu, både i hull och utseende överlag. Måste nästan nypa mig  armen för att se om jag drömmer. Är hon verkligen min? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0