100 days to go!

Wow! Kan knapp fatta det, bara 100 dagar kvar till studenten. Ingen mer skola i resten av mitt liv!

Vad har jag då för planer efter den 4de Juni? 
Planen är väl att jag ska ha jobb, gärna innan studenten så att jag inte blir helt arbetslös de första jag gör. 
Även om det kanske inte är ett jobb inom min utbildning så kan det ändå sitta fint med ett jobb.

Sedan ska jag väl spara ihop pengar för att tillslut kunna flytta hemifrån om något år, förhoppningsvis med Johan då. Helst av allt hade jag velat ha kvar Solvind här hemma då det är ett billigare alternativ.

Självklart kommer säkert inte denna planen bli exakt såhär, lär bli förändringar. Men det kan bara framtiden utse! Ser verkligen fram emot att starta mitt eget liv i en egen bostad med den bästa killen som existerar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0