Mitt 2015: Januari-April

Det var en väldigt seg start på 2015 för min och Solvinds del. Hade fortfarande stora problem med hjärnskakningen som jag fick i November 2014. Hade svårt att rida och klara av skolan, det var verkligen motvind för oss båda. 
14 Januari fick jag min första tatuering som var en text på underarmen där det stod Solvind. Kom ihåg att jag var grymt nervös. 
 
Februari var ganska lugn för mig och Solvind, jag red men det hände inte så mycket med utvecklingen. Men slutet av Februari fick vi käppar i hjulet, då åkte Solvind på en hovböld och det blev boxvila med gips i flera veckor. Då hade jag en häst som klättrade på väggarna och blev riktigt farlig.
 
Mars var en ganska händelselös månad då hon stod på boxvila. Blev mer och mer taggad för studenten, men även för Paul McCartney som jag lyckades få två biljetter till tack vare Johan. Den 16 Mars gaddade jag mig för andra gången, Yellow Submarine på överarmen. Mot slutet av Mars fick Solvind äntligen en sko med sula, fick gå i sjukhage i några veckor. Kunde långsamt sätta igång henne igen med promenader. Den 28 Mars fick jag min tredje tatuering, kan ju säga att jag fick ett stort begär efter med gaddningar. 
 
April, våren hade kommit till Sverige. Månaden där både jag och Solvind fyller år. Jag blev 19 och Solvind fyllde hela 13 år. Ridningen fortsatte i samma kurva, ingen utveckling. Stod ganska still för vår del tyvärr. Hade stora problem med hjärnskakningen så fick en sjukskrivning den sista tiden i skolan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0