Medvind med Solvind

Idag var det verkligen wow-faktor på Solvind, hon var såå fin! Mjuk i handen och en helt underbar framåtbjudning. Helt otroligt fin, nästan så att man fick gåshud.

Även idag blev det mycket halter och övergångar. Det har verkligen givit resultat, behöver inte starta en dragkamp för att hon ska stanna. Tar ett lätt tygeltag och hon saktar av. 
Såhär fin har hon aldrig varit på vinterhalvåret, det är tack vare att jag kan rida i manegen och hålla igång henne varje dag.

Galoppbyterna ska vi inte ens tala om! Mjuka och perfekta varje gång, även när jag red utan stigbyglar. Ville aldrig hoppa av! Imorgon blir det uteritt om det inte är för halt på vägarna.

Ibland måste jag ju nypa mig i armen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0