Att dö eller inte dö, det är frågan

Jag har bestämt mig för något väldigt korkat. Kan vara det dummaste jag gjort på länge. Solvind drog av sig sin sko i Fredags eller Torsdags eftermiddag. Lite oklart. Hon har därför stått sedan dess då hon är något ömfotad när hon går barfota.

Imorgon är det Hoppträning som jag längtat efter så länge. Jag kommer delta i den fast hon stått i så många dagar. Det kommer nämligen en hovslagare i sista minuten och fixar hennes hovar bara några få timmar innan träningen. Hon kommer vara pigg som satan. Risken finns att hon inte lyssnar på mig alls, men jag vill så hoppa imorgon.

Håller tummarna att jag och Solvind kommer klara oss helskinnade från morgondagen. Kommer bli en galen träning men jag är för envis att strunta i den!

En tickande bomb väntar på mig i stallet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0