Vill ha en fungerande sadel!!

Idag var som sagt Lene hör och hjälpte mig. Red med passen och hon fixade med inlägg i den för att se vart det behövdes mer stoppning, så nu hoppas vi att sadelmakaren kan fixa min sadeln.

Fick ha kvar padden hos mig så att jag kunde rida ändå eftersom jag inte visste när jag kunde lämna in sadeln. Men fick tag på sadelmakaren så Johan ska lämna in den imorgon.
Håller tummarna för detta nu.

Solvind skötte sig bra trots värmen. Fick hoppa upp och av henne hela tiden eftersom vi trixade med padden. Hon skötte sig fint, men blev svettig efter bara lite trav och skritt i Max 15 min. Usch!
Imorgon ska jag och Johan på resturang så får se om jag hinner med att göra något med henne imorgon efter jobbet.




Kommentarer
Josefin Nilsson

Fin häst! hoppas att det löser sig med sadeln snart :)

2015-08-20 @ 21:48:47
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0