Vad hände egentligen?

Gud asså, jag skäms över mig själv just nu! Jag har ätit så satans mycket godis och annat onyttigt de senare veckorna. Sedan har jag verkligen lagt av med gymmet. Vet inte vad som hände egentligen. Var stenhård med det för bara en månad sedan, tränade 3 gånger i veckan och åt endast godis på lördagar. 

Jag måste verkligen börja med det igen, eller iallafall gymmet! Ska även dra med mig Johan igen så jag får med mig en träningskompis för såhär kan vi inte ha det.
Jag tränade stenhårt för att få en snyggkropp till sommaren, okej det kom typ ingen sommar. But still!

Så denna veckan igen ska jag iallafall gymma 2 gånger! Nu är det dags att komma ur den dåliga bubblan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0