Utvärdering på lägret vecka 31

Nu har jag dragit ut på detta inlägget tillräckligt länge. Har helt enkelt glömt av det.
 
Detta var mitt fjärde år som jag var nere hos Anna Wemlerth på ridläger. Tredje året som jag hade Solvind med mig ner. Men måste tyvärr säga att detta året var jag inte alls lika nöjd som jag har varit dom andra åren. Upplägget var inte alls lika bra, vi hoppade mycket mer förra året när vi var där. Så tyvärr utvecklades jag inte alls lika mycket inom hoppningen som andra år. Vilket är synd eftersom det är ett Jump Camp. Kanske var det så att jag hade behövt vara med på det svårare lägret för mer utmaning.
 
Maten var lika bra som andra år, men det är mest upplägget på själva ridpassen som jag inte var lika nöjd med. Om det blir så att jag återvänder nästa år kommer jag faktiskt åka på det med svårare nivå. Hellre en stor utmaning så att man utvecklas.
 
Det jag verkligen är nöjd med är att jag vågade hoppa den stora vattengraven med Solvind, den klarade vi utan att landa i vattnet. Men också att jag tog min "debut" på en meter under Pay & Jumpen på dagen som vi åkte hem.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0