Torsdag och ett steg närmre hösten

Torsdag, snart är denna veckan slut och det är närmre hösten och mörkret. Fy! Varför kan det inte få vara sommar året runt istället?

Vad händer idag då? Jag har lovat mamma att dammsuga huset som tack för att jag får låna bilen. Solvind ska tas hand om, hoppas jag får in henne från hagen bara. Sedan ska jag och Johan gymma efter han har kommit hem från jobbet.

Efter det hinner nog klockan blivit ganska mycket så då är det väl dags att sova. Jag var tvungen att jobba imorgon ändå eftersom det hade blivit lite kaos på jobbet. Men får tänka på pengarna!

Kloka ord från Anna Wemlerth i det senaste numret av tidningen Hippson. 
Kloka ord från en klok kvinna!


Kommentarer
Elin

Håller med, hösten hade gärna fått hålla sig bort liite till åtminstone

2015-08-13 @ 13:21:59
URL: http://liveloveride.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0