Tatueringsplaner

Jag har alltid älskat tatueringar, tycker det är sjukt snyggt och det går att vara så kreativ.
Jag har tre stycken men vill så gärna ha fler, får inte nog av dom. Hade så gärna velat göra en när sommaren är slut, vilket den typ redan är.
 
Har flera planer men kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag ska göra först. Vill gör en fjäder på revbenen och skriva "Take these broken wings and learn to fly", det är en bit av Beatles låt som heter Blackbird. Men jag vet att det kommer göra så ont. Därför funderar jag på att göra en örn på ena skuldran, eller över båda skuldrorna. Har inte riktigt bestämt mig ännu.
Sedan har även jag och Johan lite planer på att göra varsin tatuering som hänger ihop. Inget med våra namn, ansikten eller datum. Utan något i stil som Musse och Mimmi Pigg, eller en kungakrona och en drottningkrona. Vi har inte riktigt bestämt oss ännu. Hade ju varit sjukt kul att göra något som är relaterat med Beatles, men tror inte Johan är så sugen på det eftersom han inte är ett lika stort fan som jag.
 
I vinter ska vi förhoppningsvis åka utomlands i 2 veckor, därför vill jag få gjort det så snart som möjligt för att den ska få läka till 100%. Men det är ekonomin som är lite körig just nu, ska ju snart flytta Solvind och sedan sparar jag till en bil. Men vill verkligen gadda mig NU NU NU! 

Kanske något i stil med denna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0