Promenad från marken

Då jag inte kan använda byxor som är tighta eller som kommer emot huden för mycket kan jag inte ha ridbyxor. 
Därför gick jag ut i stallet med mina mjukisar för att bara gå en promenad med Solvind. Tänkte egentligen låta henne stå idag, men kände att det var  bättre att ta in henne ändå. 

Gick bara en liten kort bit då benen värkte så mycket. Men gick kanske nån kilometer iallafall. Stod sedan och borstade henne en stund, mest för att visa henne att det lönar sig att komma i hagen.

Vet inte ens om man kan kalla detta Dagens ridpass, men whatever! Imorgon ska jag försöka hitta någon lösning så att jag kan använda ridbyxor. Eller några andra byxor som jag kan ha i stallet.




Kommentarer
Maria Larsson

Skönt med en liten promenad ändå!

2015-08-26 @ 21:15:28
URL: http://allamarsvin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0