Planer inför Hösten/Vintern

Som sagt kommer jag flytta till Gråbo Ridklubb i September, det är min hemmaklubb där jag har bra möjligheter till ridhus och träningar inom hoppning och dressyr. 
Tack vare att det finns ridhus kommer jag kunna hålla igång henne mycket mer, men även hoppa regelbundet så att jag inte blir hopprädd igen.
 
Mina planer är att försöka vara med på 2 träningar/månad. Kanske att jag tar 2 hoppträningar eller en hopp och en dressyrträning. Beroende på var jag känner för.
Mitt mål i vinter är även att bli mycket mer säkrare i hoppningen så att vi kan starta en lokal i vår. Jag har skjutit upp det tillräckligt länge nu.
 
Med tanke på hur hon har varit i hagen nu det senaste hoppas jag på att det blir bättre när hon kommer få gå i en mindre hage. Håller tummarna på att jag och Solvind kommer bli bättre som ett team efter flytten. För så som vi haft det mellan oss det senaste har verkligen inte varit bra för någon av oss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0