Piggelinen!

Idag blev det äntligen lite ridning. Blev en kort tur till slutet av vägen, mina ben klarade inte längre än så tyvärr. Hade tänkt ta en längre tur i skogen, men gjorde för ont i benen. Många av blåsorna gick sönder så har blodat ner mina skönaste ridbyxor.

Om man tänker bort smärtan så gick det jätte bra idag. Blev en del trav och galopp trots att jag red. Barbacka på en tickande bomb. Satt långt fram på halsen vid några tillfällen, men jag lyckades ta mig tillbaka. Hon var väldigt pigg, men trots det så lyssnade hon riktigt fint.

Hoppas på att det har torkat upp i paddocken imorgon. Isåfall ska det nog bli löslongering eller lite löshoppning 




Kommentarer
Maria Larsson

Otroligt härlig bild!

2015-08-28 @ 16:47:06
URL: http://allamarsvin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0