Orken är som bortblåst

Jag har verkligen ingen ork i kroppen alls idag. Har mått så sjukt illa hela dagen så jag har bara legat i soffan och sängen för att försöka bli av med denna skiten. Har slängt några blickar på min väska med avsky så den är fortfarande inte uppackad ännu. Måste ta tag i det i morgon. 
 
Hade tänkt gå ut i stallet nu på kvällen för att ta hand om Solvind men fick precis ett samtal från min chef och fick meddelat att jag ska jobba imorgon. Börjar då kl 5 så Solvind får stå idag också då jag måste försöka få igång moppen som inte varit igång på några veckor. Dags för en bil och det är pronto!
 
Efter jobbet imorgon MÅSTE Solvind röra på sig och den där satans väskan ska packas upp. Fy!
 


Kommentarer
yllefilt.blogg.se

Solvind, vilket vackert namn.

2015-08-03 @ 19:10:10
URL: http://yllefilt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0