Klipp Klipp

Sitter just nu och klipper ihop lite filmklipp från när Jump Camp B hade Derbyträning förra veckan. Blir en del klippning eftersom det var 4 personer som skulle ha sin egna filmer. Men nu är snart den sista filmen klar. Då återstår bara att ladda upp dom på OneDrive och sedan mejla iväg dom.
Hade även tänkt försöka klippa ihop mina rundor från Pay & Jumpen ifrån sista dagen på lägret.
 
Efter det ska försöka packa upp min väska och senare ikväll hade jag tänkt att rida ut en bit om vädret fortfarande är lika bra som nu. Resten av veckan kommer vara lugn då jag inte jobbar varken denna veckan eller nästa vecka då jag inte behövdes. Segt då jag inte får pengar...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0