Känner mig vilsen

Har ni någon gång kännt er vilse i er kropp? Att det inte känns som hemma där?
Så har jag kännt den senaste veckan. Får känslan att kroppen är tung och osmidig, kändes det verkligen såhär förra veckan? Mår illa och känner mig instängd i mig själv, lite cellskräck måste jag erkänna. Vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra för att bli av med denna otäcka känsla.
 
Har även fått väldigt mycket utslag och blåmärken det senaste dygnet, har ingen aning om vart det kommer ifrån. Märkte stora utslag på baksidan av låret imorse när jag skulle dra på mig jeansen. Låret är liksom svullet och det känns som att jag fått blodstopp. Märkligt detta! 
Men det jobbigaste just nu att jag inte känner mig hemma i varken kroppen eller mitt liv just nu. Kan inte sätta fingret på vad det är. Deprimerad? Osäker? Omotiverad? Kan inte ta hjälp av någon annan heller då dom inte kan hjälpa mig eftersom jag inte kan förklara vad det är som gör mig så nere.
 
Ett mysterium!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0