I lathetens tecken

Söndag, dagen på veckan där man får ångest när man tänker på att helgen snart är slut. Jag trivs på jobbet men tänk om man kunde jobba 2 dagar i veckan men ändå få fullt betalt. Det hade varit något!
 
Idag har jag och Johan varit jätte slappa, legat i sängen och slappat. Gjort negerbollar (ja, det heter så) som ligger i kylen just i denna stund. Ska snart bege mig ut i stallet och hitta på något med Solvind. Funderar på en uteritt igen men får se vad jag känner för sedan. Kanske att jag gör något i paddocken igen.
 
Fick några bloggidéer för någon dag sedan som jag ska skriva och lägga i utkast. Bra att ha som backup om man vet att det blir lite bloggning någon dag.
 Nisse-pissen. Saknar honom varje dag, lite mer än 1 år sedan han lämnade denna jord <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0