Ett mysterium

Idag var hon betydligt lättare att få in. Hon stod mitt i hagen och tittade på mig när jag kom, var nästan helt säker på att hon skulle spring iväg. Men icke, kan det vara så att hon lärde sig från igår?

Blev en skrittur idag, utan sadel såklart. Hon skötte sig super, men damn vilken träningsvärk hon hade. Kändes tydligt på hennes steg, korta och lite stelare. Men det släppte en aning efter en stund.

Vet inte vad som har hänt med henne. Hon är helt bång från marken, försöker dra ifrån mig eller springa på mig vid varje tillfälle hon får. Hon brukar aldrig vara sån. Visst att hon vill vara nära mig, men aldrig att hon gör sånt. Inte okej! Måste gå till botten med detta!!

Vad är det som är fel, Solvind? Talk to me!


Kommentarer
Maria Larsson

Jobbigt när det blir så. Hoppas ni löser det:)

2015-08-16 @ 00:07:04
URL: http://allamarsvin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0