En sommardag?

God Morgon!

Soligt väder ute idag och det verkar även vara varmt. Sommarväder när sommaren snart är slut...

Idag blir det en tripp till Alingsås. Vi ska till banken för att öppna ett nytt konto till mig och sen ska vi göra lite andra saker. Kanske ta en fika i caféstaden! Efter vi är klara med allt där ska vi hämta farmor då hon ska bo hos oss några dagar. 

Ridningen då. Beroende när vi kommer hem så får jag se vad vi hittar på. Ska ta det lite lugnt med henne även idag då hon varit så himla slö. Hoppas hon bara är trött efter lägret!

De senaste dagarna har jag kännt att sadeln inte ligger helt 100. Den glider liksom runt lite. Därför har jag ringt Lene från Göteborgs Equipmentcoach, hon kommer imorgon och ska kolla över hennes sadel om det nu är så att jag behöver köpa en ny eller om det räcker med att typ stoppa om den.
Det återstår att se imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0