Dåligt samvete... Igen

Blev inget stall idag, regnet öste ner och när det väl slutade var klockan för mycket. Måste säga att jag har dåligt samvete med tanke på hur lite jag gör med Solvind. Men jag har varken ork eller lust. Motivationen är som bortblåst. Det gäller inte bara ridningen, orkar ingenting.

Klockan ringer halv 4 på morgonen så efter jobbet är jag död. Trots att jag slutar runt 11-12. Oftast sover jag runt 7 timmar på nätterna, men ändå är jag som en zombie. Vet inte hur många gånger som jag somnat till i bilen, antingen påväg till jobbet eller hem från jobbet.
Så när jag kommer hem är jag helt utpumpad och vill bara sova i flera timmar. Inte kul alls!

Hoppas verkligen på bättre tider efter att vi flyttat till klubben.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0