Dags att ta sig i kragen

Vägde mig imorse och jag har gått upp 2 kilo, fy fan säger jag bara. Vad hände? Jag var ju stenhård och tränade 3 gånger i veckan, åt knappt godis eller andra sötsaker. Jag skulle ju äntligen ha min drömkropp till sommaren. Okej fine, det blev ju knappt någon sommar. 
 
Men nu har jag bestämt mig, efter denna helvetesveckan (tjejer förstår) så ska jag dra ner på sötsakerna och träna minst 2 gånger i veckan. Beroende hur mycket jag hinner med utöver jobbet och Solvind efter flytten. Vi ska nämligen åka utomlands i 2 veckor till vintern och då ska jag bannemej ha den där drömkroppen som jag drömt om så många år. 
 
Nu jävlar!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0