Träna utan tålamod

Jag har fruktansvärt dåligt tålamod, vill märka skillnaden direkt. Men även jag fattar att det är helt omöjligt att märka någon skillnad efter 40 squats eller 2 minuter planka.

Jag har svårt med motivationen eftersom jag inte märker någon skillnad. Varken på utseendet eller att jag känner att det faktiskt går att öka vikterna lite.

Vi har gymmat 3 gånger denna veckan. Innan det hade jag inte gymmat på säkert någon månad. 
Självklart går det ju inte att märka någon skillnad så fort. Men ändå blir man så fruktansvärt besviken när man kollar sig i spegeln efter ett hårt träningspass. Vart är mina magmuskler och snygga ben?

Usch och fy, men hur ska man då träna sitt tålamod och få motivation? Det är frågan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0