Svår nöt att knäcka

Red ganska sent idag, klockan hann säkert bli kvart över 8. Red lite intervaller i galoppbackarna men det blev mörkt fort och hon var en riktig pain in the ass. Fortsatte fighten hemma i paddocken. Solvind och jag var inte riktigt på samma nivå idag, hon ville bara springa iväg men jag ville galoppera lugnt och sansat idag.

När vi väl kompenserade båda två och jag fick till 2 lugna galoppfattningar i båda varven bestämde jag mig för att avsluta. 
Bara att bita i det sura äpplet, lägga passet bakom sig och sikta in sig på nästa pass.

Behöver verkligen hjälp av en tränare i dressyren. Sitter liksom fast lite, får spara ihop pengar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0