See You Again

I slutet på Fast & Furious 7 är det en tribute till Paul Walker som gick bort 2013, fyfan vad fint det var! Videon som var till låten under filmen var så fin, hemskt att en sådan bra skådis och fin människa skulle gå bort i en för tidig ålder. Grät som tusan, har aldrig gråtit så mycket på en sådan film.
Fastän jag inte tycker denna typ av låt är den faktiskt helt okej om man bortser från delen i låten där dom rappar.
Är inget stort fan av bilfilmer eller av bilar rent allmänt, men Fast & Furious filmerna är faktiskt väldigt bra. Enligt mig är 5-7 bäst. Tokyo Drift (film nr 3) är inte alls bra, men den måste ses för att förstå de andra filmerna. Har ni inte sett filmerna måste ni göra det!
 
Igår satt jag och kollade igenom gamla videor och bilder på mig och Zelda samtidigt som den låten var på. Det bara brast för mig, saknar henne verkligen hela tiden. Den hästen gjorde verkligen allt för mig, hon räddade upp situationer som skulle kunnat gå riktigt illa. Hon var min ögonsten! Önskar att jag inte hade lämnat tillbaka henne. Jag som hade lovat henne att det skulle vara vi till slutet... 
 
Har ni inte hört låten måste ni verkligen göra det! Hittar inte videon som är från filmen, men denna var också fin!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0