Round and Round We Go

Longering stod på schemat idag, en pigg häst fanns i andra änden av linan. Blev några galoppförsök innan jag fick henne till att lugna ner sig.
 
Blev en hel del trav idag, hon skötte det bra och verkade inte ha några problem med det alls. Jag tror att jag överreagerar ganska mycket, jag tror liksom att hon fortfarande är skadad och måste ta det super lugnt. Men hon mår egentligen väldigt bra, dock går hon fortfarande i sin lilla hagen men hon ska nog få komma ut i den stora imorgon. Det har torkat upp väldigt bra nu.
 
Vågade oss även på lite galopp i båda varven, pigg till en början men sedan fixade hon det super bra. Det är så skönt att ha tillbaka den gamla Solvind i beteende nu. 
Imorgon tror jag att det blir ett pass i paddocken faktiskt, med både galopp och trav beroende hur mycket hon klarar av. Lättare att känna av det vid ridningen.
 
Tanken var en uteritt med Nina imorgon men vi kör det på Måndag istället då båda hade bättre tid då. 
Kul Kul!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0