Pigg och glad

Det blev löslongering i paddocken idag igen. Märkte när jag tog in henne att hon var pigg och ofokuserad idag, så jag kände att det inte var någon bra idé att rida.

När jag släppte henne sprang hon iväg för att rulla sig som hon alltid gör innan varje löslongeringspass. Min magkänsla stämde, hon var pigg och ville inte alls lyssna. 
Mot slutet gick det mycket bättre när hon hade sprungit av sig lite.

Hon har blivit så himla duktig med inkallningarna, visslar lite lätt så kommer hon som ett skott. Tänk om det var så i hagen också.

Körde ett hårt benpass på gymmet idag så vi får se vad jag gör med Solvind imorgon. Troligtvis en uteritt kanske!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0