Muskel-Emma vs Skinny-Emma

Igår när jag hade gymmat klart och kollade mig i spegeln (typiskt tjejer) så såg jag att det börjar märkas skillnad på mig. Men just då slog det mig, vad har jag egentligen för mål med min kropp och träningen? 
Hur vill jag se ut?

Jag vill nog vara smal egentligen, men inte för smal. Vill ändå ha muskler så jag kan bli en bättre ryttare. Sedan kanske risken är att jag ser tunn ut om jag blir "smal" eftersom jag är rätt lång.

Jag vill nog ha en blandning. Större rumpa, mindre lår, magmuskler som syns och tydliga muskler på armar och rygg. Fast ska jag vara ärlig börjar jag faktiskt trivas i denna kropp, har inte gjort det innan. 

Träningen visar resultat, det lönar sig verkligen att gymma 3 gånger i veckan och låta bli godis!
Men en bit kvar innan jag är riktigt nöjd, hinner jag innan sommaren? Vi får väl se!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0