Motivationen i botten

Ibland blir man bra trött på livet!
Som jag skrev igår så kan jag inte göra något med Solvind då jag misstänker att hon fått ännu en hålvägg, varför vet jag inte!
All kraft bara pumpas ut en, jag blir så trött.

Jag har ingen motivation för något, är så skoltrött så det går inte ens att beskriva. Ska jag vara ärlig har jag tröttnat lite på hästarna av olika anledningar som jag inte kan ta upp här. Träningen har jag inte heller så stor lust med, eftersom jag inte märker någon förändring blir allt bara tråkigt. 

Livet går på tomgång just nu, händer inget spännande. Har massor av saker att se fram emot i sommar men just nu känner jag inte för att göra något av det. För någon dag sedan var jag nära på av avanmäla mig från lägret. Känner mig inte alls sugen på det längre, sedan är det kanske helt 100 att Solvind är frisk tills lägret. Tänk så blir det ännu en hovböld?

Nä, fy fan för det här! Vet inte hur jag ska vända skutan. Kanske är det rätt tillfälle att bara låta båten slukas upp av vattenfallet och strunta i allt?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0