Framkalla foton

Har länge funderat på att framkalla massa foton på Solvind och Zelda. Även göra varsin canvastavla, hade verkligen varit så fint att ha en tavla av varje i mitt rum. Har även tänkt att röja på ena min hylla som är ganska låg, där tänkte jag ställa upp bilder på Zelda och på väggen ovanför hyllan tänkte jag sätta tavlan på Zelda och en bit av hennes svans. 
 
Problemet är bara att jag har så fruktansvärt många bilder av båda två så har jätte svårt att bestämma mig. Hittat en sida där man kan framkalla 100 st för bara 39 kr. Billigt och bra, det är canvastavlorna som går på en slant. Men det får det vara värt!
 
Får spåna vidare på detta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0