Deprimerad eller bara trött?

Blev longering i paddocken idag, använde longergjorden som omväxlingens skull.

Eftersom Solvind vilade igår trodde jag att hon skulle vara super pigg, men hon var väldigt seg och var inte alls på något glatt humör. Nästan så att hon verkade deprimerad ett tag. Men kanske är det bara jag som överreagerar!

Själva longeringen gick super, något seg som sagt men lyssnade väldigt bra. Hade koll på mig hela tiden. Blev mest trav för i en lugn joggtakt, man såg tydligt att hennes bakdel fick jobba på. Efter longeringen släppte jag henne lite i paddocken ifall hon ville springa lite själv, men blev en rullning för att sedan komma in till mig igen. Sötnöt!

Troligtvis uteritt imorgon eller ett pass i paddocken. Får se vad vi känner oss sugna på!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0