Dags att ta tag i det jobbiga

Innan lovet sa jag till mig själv att jag verkligen skulle få klart uppsatserna i Naturkunskapen som jag ligger efter med. Varit ledig i 6 dagar och jag har inte ens försökt ta tag i dom, men dags att ta tjuren vid hornen!
 
Ska skriva en uppsats om något slags beroende och en om 3 olika miljöbegrepp. Naturkunskap är verkligen inget ämne som jag håller kärt.


Nu till något annat! Stallet fixat för idag, men ska ut igen runt 3 när hovslagaren ska komma och förhoppningsvis säga att Solvind mår tipptopp. På tal om stall, vi kommer ha 2 lediga stallplatser inom en snar framtid. Om du vill läsa mer om stallet, klicka HÄR
.
 
Nä, slut på degandet! Dags för skolarbete....woho
Gud vad jag saknar henne, min älskade Zelda. Hoppas du har det bra där uppe, den finaste ängeln!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0