Spännande smärta?

Sitter och klurar på lite tatueringar. Det är dags för en snart, problemet är ju att bestämma sig för vilken man ska ta först. Har massor med idéer men det blir verkligen för dyrt att göra alla samtidigt. Sedan hade jag nog inte klarat av den smärtan så länge.
 
Vad har jag då för idéer?
Hade velat skriva Solvind och Zeldas namn i en fin text på underarmen. 
Sedan en fjäder på revbenen där det står "take these broken wings and learn to fly". Längst ut på den ska det vara några svarta fåglar som flyger iväg.
Ovanför fotknölen på ett av benen vill jag ha ett oxhuvud, eftersom mitt horoskop är oxe.
Sedan vill jag tatuera in Yellow Submarine med färg och allting, vartt har jag inte riktigt bestämt mig ännu. 
Självklart vill jag ju ha ett Beatles citat någonstans, men vilket och vart har jag inte funderat på än.
Om jag inte gör något citat vill jag göra konturerna från Abbey Road när de går över övergångstället
Jag och Johan funderar också på en partatuering, men det är inte helt 100 ännu.
Och så hade jag velat ha en tatuering som alla i familjen har, men mamma vill inte tatuera sig så den planen sket sig.
 
Ja, som ni hör har jag ett par idéer. Det ska bli spännande men det är ju bara det med den där smärtan som alla pratar om. Men den korta stunden kan man väl kanske stå ut. 
 
Ska klura på detta!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0