Påbörjad årsresumé

Har påbörjat på årsresumén om 2014. Tror de kommer i 2 delar, en del om mitt häst-år och mitt
privatliv-år. Men har inte riktigt bestämt mig.
 
Dagen har mest bestått av smärta oturligt nog. Huvudet gör ju fortfarande men så har jag haft mensvärk från helvetet. Väl när det släppte en aning gick jag ut i stallet, när jag skulle bära vatten till hagen så stack det till i nacken. Så jag lyckades sträcka nacken och axlarna. Sedan var ju Solvind lite väl ivrig så hon gav mig en rejäl käftsmäll då hon knockade mig. Tack för den Solis!
 
Eftersom Johan hann harva paddoken innan det det hann frysa på så var det plant och ganska mjukt underlag tack vare snön. Så jag släppte Solvind så hon fick bralla av sig lite, tur var väl det. Så som hon kickade var jag glad att jag inte satt på hennes rygg idag.
 
Imorgon blir det uteritt runt Olofstorp ("byn" där jag bor) med några kompisar. Vet inte vilka eller hur många, men hoppas på en del. Roligt att rida ut många!
 
Fy vad jag saknar denna hästen. R.P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0