Dött som i graven

Här var de dött! Har inte bloggat på mer än ett år, sick!
 
Det har hänt så mycket i mitt liv sedan jag slutade blogga! Berättar lite snabbt
 
Går tredje året på gymnasiet nu och det är bara 167 dagar kvar till studenten och tills de riktiga vuxenlivet börjar. Ska bli otroligt roligt men ändå lite skrämmande, få lära sig att stå på helt egna ben. 
Sedan har jag tagit körkort och de är en stor lättnad och undelättar väldigt mycket i min vardag.
I November firade jag och Johan att vi varit tillsammans i hela 5 år, helt sjukt!
Tänk att jag endast var 13 år när jag blev tillsammans med denna underbara människa.
 
På hästfronten då, för tillfället står det helt still där då jag fått hjärnskakning i början av November och fått ridförbud och även träningsförbud. Så just nu står hon mest och skrotar i hagen de dagar huvudet värker för mycket. De dagarna jag har ork till att göra något med henne är det mest promenader och bus i paddocken. Men nu är de jullov och jag hoppas att huvudet blir bättre så att jag kan sätta igång henne. Solvind har sådan överskottsenergi så de skriker om det. 
 
I somras var jag även på läger i Skåne på Skyrup Country Club, där har jag varit flera gånger innnan och ska även dit i sommar på troligtvis de sista lägret för min del. Sorgligt men sant.
 
Har lite planer att starta upp bloggen igen, saknar de lite om jag ska vara ärlig. Får se hur de blir med det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0