Årsresumé: Privatliv 2014

Ett val som jag är glad att jag tog?
Svar: 
Att jag blev tillsammans med Johan igen efter vårt uppbrott
 
Ett bra minne?
Svar: När jag och Johan firade att vi varit tillsammans i 5 år och sov på hotell
Men också min födelsedagsfest när jag hade fyllt 18
 
Ett minne som gör ont att tänka på?
Svar: När vi fick avliva våran gamla katt Nisse den 13 Juni
 
Något jag ångrar att jag inte gjorde?
Svar: Att jag inte sökte utlandspraktik 
 
Något jag ångrar att jag gjorde?
Svar: Sa upp mig från mitt extrajobb på Klädkällaren innan jag hittade något nytt
 
Förlorat någon som stod dig nära?
Svar: Tragiskt nog, ja. En vän som stod mig mycket nära förändrades till det sämre 
 
Någonstans jag vill resa 2015?
Svar: England eller något varmt land med några vänner
 
Något jag är stolt över?
Svar: 
Att jag tog körkort och klarade både provet och uppkörningen på första försöket
 
Något jag är tacksam över?
Svar: Att mina familj och mina vänner är friska
 
Vad ska jag förbättra under 2015?
Svar: Vara mer tacksam över allt jag har. Träna oftare och äta hälsosammare
 
Något jag ser fram emot under 2015?
Svar: Studenten, helt klart


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0