Torsdag, den onödigaste dagen!

Hej på er!
 
Ja, här sitter jag i ett muligt Göteborg och väntar på att kunna åka till skolan. Jag börjar min första och enda lektion idag 14:20 på Ramberget, vi ska ha idrott. Så onödigt att åka till skolan egentligen!
 
Nu på förmiddagen har jag ridit och hunnit med att käka både frukost och lunch, jag ska åka om ungefär en halvtimma. Ett inlägg om dagens ridpass kommer upp senare i eftermiddag.
 
Jag har märkt en storförändring på Solvind den senaste veckan. I hagen kommer hon när jag ropar på henne och hon kommer mer än gärna fram när jag fyller upp vatten i hagen. Hon vill liksom mysa, det blir nästan så att kryper upp i knät på mig. Men det är jag ganska sträng med, hon får inte bli för närgången om inte jag bjuder in henne till mig.

Vi ridningen är hon en aning stressad och fruktansvärt pigg, även fast jag släppte henne i paddocken igår var hon fruktansvärt pigg idag när jag red ut. Undra varför hon är så knäpp när jag rider?

 
Nästa vecka kommer en bekant till familjen hit, hon är massör så hon ska massera Solvind lite grann så att hon inte har ont i ryggen längre. Där ryker 600 kr... men jag gör det för Solvind's bästa.
 
Nä, här kan jag inte sitta. Dags att byta om och göra sig klar för skolan!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0