Sadelprovning

Ja som jag skrev igår är det sadelprovning som gäller för Solvind idag. 
 
Det kommer en tjej hit med några hoppsadlar för att kolla om det finns någon som passar min älskling som jag kanske kan köpa. Hon kommer även göra en sadelmall så jag får ett litet humm om vad för sadel som passar just Solvind. Hoppas verkligen att jag hittar en som passar mig och Solvind som handen i handsken.
 
Sadelprovaren kommer även vilja se sadlarna under rörelse, om det finns någon som sitter bra utan ryttare på såklart. Om vi hittar någon som sitter bra kommer jag även få testa att ta ett litet skutt med den för att vara helt säker på att den är helt perfekt för just Solvind. Jag har en bra känsla för detta!
 
Hon ska även ta med min hoppsadel som ska säljas, den ska hon ta med på hennes andra provningar för att kolla om den passar någon. Det tycker jag är super eftersom då finns det mer chans att den blir såld än om jag bara lägger ut annons.
 
Hon kommer hit om en halvtimma, praktiskt att få in det innan skolan tycker jag.
 
Håll nu tummarna för oss!
 
Ha en underbar dag mina vänner!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0