Mina favorit bloggar

Jag läser ett par bbloggar eftersom jag tycker de är roliga. Men självklart har jag ett par favoriter som jag kollar in på flera gånger om dagen. Självklart är det ju hästbloggar eftersom jag är en hästgalen tjej.
Klicka på namnen, där är en direktlänk till de olika bloggarna.
 
Först är det ju the one and only Nellie Berntsson
 
Men även en skvallerblogg om ridsporten Ponnysanning
 
Nellie's syster som har startat en blogg, det är gulligt att hon vill bli som sin syster. Smilla Berntsson
 
Det är en tjej som bor i Sundsvall. En helt vanlig tonårsblogg om hästar! Melina Jäderblom
 
Ja, dessa var mina favoritbloggar som jag klickar in på flera gånger om dagen!
Skriv er bloggar i en kommentar så kollar jag in den och så kanske jag lämnar en kommentar. 
Kanske är det just din blogg som blir en av mina favoriter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0