Gör Sverige osäkert

God Morgon vänner!
 
Vi steg upp för ett tag sedan och åt frukost,  jag tog med mig en limpa surdegsbröd från skolan så vi fick en riktig lyxfrukost i lastbilen.  
 
Vi är påväg till Enköping, Johan ska lasta av en maskin där och sedan ska vi åka hem. Det kommer ta ett tag så vi är nog hemma i eftermiddag och då ska jag göra något med Solvind, Vet dock inte om jag ska rida men jag funderar om jag ska lastträna lite kanske. Det beror helt på när vi kommer hem idag.
Det återstår att se helt enkelt!
 
Jag fick en kommentar på vad jag kan blogga om nu när jag åker lastbil i Sverige. Ska skriva lite av dom sakerna senare så det blir lite uppdatering. Kommer ni på något mer jag kan blogga om är det bara att slänga iväg en kommentar.
 
Ha en mysig dag, hoppas solen lyser lika mycket som det gör här!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0