Det är mycket nu

Hej och hå!
 
Dåliguppdatering.se har det varit den senaste tiden måste jag medge. Jag har inte suttit vid datorn på väldigt länge nu. Det har varken funnits tid eller ork till det om jag ska vara ärlig.
Det har inte ens skrivits några inlägg om dagens ridpass, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på passen eller om jag ens har ridit. Jag har pratat med Sara och hon har sagt 2 ridpass och resten kommer jag inte ihåg. Tur att jag har Sara som håller koll.
 
Ja, vad finns det att skriva? Livet fortsätter på i sakta mak utan speciellt stora överraskningar som är posetiva. Jag är i skolan på dagarna och det går bra tack vara schemat och klasskompisarna. 
Hästfronten fortsätter på samma sätt, sur häst ena dagen medan andra dagen har jag en mysig och snäll polle plutt.
Dock kan jag inte rida riktigt med tanke på sadelsituationen. Men förhoppningsvis har jag hittat en köpare av min hoppsadel!
 
Jag ska sätta mig och skriva om de ridpassen jag kommer ihåg och publicera på dom dagarna som jag red. Vill ni läsa de inläggen kan ni bara kolla på kategorin "dagens ridpass"
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0