Dagens Ridpass: Uteritt 5/9 2013

 
Idag började jag 14:20 så jag passade på att rida lite innan så att jag har eftermiddagen fri.
 
Hon var ganska jobbig idag också, hon var stressad och hade svårt att lugna ner sig. Det kändes som att sitta på en bomb som snart skulle sprängas. Hon har varit såhär ett bra tag nu, jag vet inte vad det är för fel. Hoppas hon går tillbaka till sitt lugna jag igen.
 
Jag red igenom skogen så att man kom ut på vägen vid ett ställe som heter rydet. 
Först tänkte jag rida galoppstigen men det är alltid så lerigt där så jag bestämde mig för att ta en annan väg. Dock kunde vi inte galoppera någonstans men när vi kom ut på grusvägen blev det mycket trav.
Solvind var sjukt stark idag så det var riktgt jobbigt att rida henne idag.
 
Imorgon slutar jag vid 1-2 så då kommer jag förhoppningsvis rida. Jag är lite sugen på att löshoppa henne, vi får se vad vi ska göra.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0